QoL Vehicle Configurator

Discussion in 'Ideas and Suggestions' started by Jazonday, Nov 17, 2024.

1. Jazonday

Jazonday
    Expand Collapse

English

Hello,
    When I use the vehicle configurator I have trouble finding the right part. I've come up with an idea to fix it.
    Like when you hover over a equipped part, it would be interesting to preview the parts that are not equipped. When previewed, it would be displayed in its correct position. Navigation would be smoother.
    Replace the “Colorable” text with a pictogram. Similarly, add another pictogram if you can adjust parameters for this part in the customization menu.

Français

Bonjour,
    Lorsque j'utilise le configurateur de véhicule j'ai des difficultés à trouvé la bonne pièce. J'ai eu une idée pour y remédier.
    Comme lorsqu'on survole une pièce équipe, il serait intéressant de prévisualiser les pièces qui ne le sont pas. Lors de la prévisualisation on l'affiche à son emplacement. La navigation serait plus fluide.
    Remplacer le texte "Colorable" par un pictogramme. De même en ajoutant un autre pictogramme si l'on peut ajuster des paramètres de cette pièce dans le menu de customisation.

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice