Gavril D-Series addon 0.8.0b

Oldstyle parts, XL frame with cargobox/rollback/wedgeback beds, flatbeds, (prerunner) suspension par

  1. idk pls help fix

    idk pls help fix
    Expand Collapse

    Joined:
    Dec 16, 2020
    Messages:
    19
    finally! woohoo
     
  2. idk pls help fix

    idk pls help fix
    Expand Collapse

    Joined:
    Dec 16, 2020
    Messages:
    19
    so im guessing soon right?
     
  3. Blue Bird Gaming

    Blue Bird Gaming
    Expand Collapse

    Joined:
    Feb 2, 2021
    Messages:
    505
    Hopefully, just take your time
     
  4. Tahoe Guy

    Tahoe Guy
    Expand Collapse

    Joined:
    Aug 14, 2017
    Messages:
    15
    Extremely siked to hear you are back and working on these.

    Also, for some reason, I find the labelling of it as "family expansion" absolutely hilarious. Like yeah, I just got some life DLC, lmao.

    Congrats and great to have you back!
     
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  5. bianco420

    bianco420
    Expand Collapse

    Joined:
    Oct 21, 2020
    Messages:
    14
    what happened to the van mod u had
     
  6. ThatCarGuyDownTheStreet

    ThatCarGuyDownTheStreet
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 30, 2017
    Messages:
    2,368
    Ancient and outdated
     
    • Agree Agree x 1
  7. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    so wait, the fixed version that got posted says that its an updated resource, and it gives me an error when i try to click on it. is it a error is it not done yet?
    --- Post updated ---
    i have been trying to get this mod to work since december 27th
     
  8. DaddelZeit

    DaddelZeit
    Expand Collapse

    Joined:
    Jul 17, 2019
    Messages:
    2,730
    The mod hasn't been updated yet.
     
  9. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    i have been trying to get this mod to work sinc
    ah. i see, hopefully its done soon
     
  10. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    do you think it will be done soon?
     
  11. Blue Bird Gaming

    Blue Bird Gaming
    Expand Collapse

    Joined:
    Feb 2, 2021
    Messages:
    505
    It will be done when AR has time
     
  12. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    ye we gotta let him take his time with it, but in the end of things, so excited to try this mod when it isnt broken
     
    • Agree Agree x 2
  13. AR162B

    AR162B
    Expand Collapse

    Joined:
    Aug 11, 2013
    Messages:
    815
    An update is awaiting approval. I already worked on the small trailer pack and the T-series addon, if what I did is not already outdated then an update for those mods shouldn't take that long. On the other hand I barely have any spare time.
     
    • Like Like x 23
  14. Blue Bird Gaming

    Blue Bird Gaming
    Expand Collapse

    Joined:
    Feb 2, 2021
    Messages:
    505
    Yes it’s back!
     
  15. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    wait is the d series finished, just waiting to be updated?
     
  16. Blue Bird Gaming

    Blue Bird Gaming
    Expand Collapse

    Joined:
    Feb 2, 2021
    Messages:
    505
    Yes
    --- Post updated ---
    The update is finished and awaiting approval
     
  17. applebeans

    applebeans
    Expand Collapse

    Joined:
    Feb 7, 2021
    Messages:
    5
    i cant wait
     
    • Agree Agree x 2
  18. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    yezssszszszszseszszszszs
    --- Post updated ---
    i also just made this beamng account, i have been playing for a while but ye
     
  19. idk pls help fix

    idk pls help fix
    Expand Collapse

    Joined:
    Dec 16, 2020
    Messages:
    19
    yes!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  20. xxjdmAE86xx

    xxjdmAE86xx
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 10, 2021
    Messages:
    64
    • Agree Agree x 1
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice