WIP Beta released 1955 Burnside Suit 1.02

A failed utilitarian economy sedan, from an era where everything auto was about looks and luxury

  1. Fredr3x

    Fredr3x
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    654
  2. Divepunk

    Divepunk
    Expand Collapse

    Joined:
    Dec 2, 2016
    Messages:
    61
    Yeah, and it is also the discussion page for a up to date mod, the only place to talk about it. . . I'm not exactly going to make my own thread about the mod to post a few suggestions just because no one has posted on this mods discussion page for a month or three.
    Nope I'm gonna post right here as I did already. I'm not hurting anyone or breaking any rules, just making suggestions for the mod.

    If I am fortunate the author will check it out, and maybe future updates will possibly incorporate at least some of my suggestions.
     
    • Agree Agree x 3
  3. Fredr3x

    Fredr3x
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    654
    Fair enough. I feel people have become too sensitive about bumping lol.
     
  4. Plymouth Superbird 1970

    Plymouth Superbird 1970
    Expand Collapse

    Joined:
    Nov 15, 2015
    Messages:
    1,143
    Honestly. If it's some person like "OMG GOOD MOD PLEASE ADD NOS BIG WHEEL ANIME SKIN DRAG PACKAGE INLINE 5 BILLION PLS UNLESS I DO IT?" then people have a right to be pissed off but this guy actually had a good cause.
     
    • Agree Agree x 3
  5. Zepherius

    Zepherius
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 9, 2018
    Messages:
    232
    86404735-369730376.jpg
     
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  6. aidan666

    aidan666
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 12, 2021
    Messages:
    10
    E
     
    • Like Like x 1
  7. Fredr3x

    Fredr3x
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    654
    I completely agree. Dude shouldn't be scolded for saying something completely relevant lol
     
  8. Derp_de_Herp

    Derp_de_Herp
    Expand Collapse

    Joined:
    Jul 29, 2018
    Messages:
    102
    Hi guys I'm back after a long hiatus, been getting back into Beam and I saw the latest version of the game made caused black shadowy areas to appear where the chrome trim is on the original Burnside, so I fixed that and let me know if there are any other problems
     
  9. Derp_de_Herp

    Derp_de_Herp
    Expand Collapse

    Joined:
    Jul 29, 2018
    Messages:
    102
    • Like Like x 4
  10. TMccanna

    TMccanna
    Expand Collapse

    Joined:
    Jan 16, 2022
    Messages:
    342
    big bump but this annoys me too much to not tell you: steering wheel still has messed up textures upload_2022-8-4_13-40-42.png
     
  11. Softshell

    Softshell
    Expand Collapse

    Joined:
    Jan 30, 2022
    Messages:
    203
    i dont see any issue
     
  12. TMccanna

    TMccanna
    Expand Collapse

    Joined:
    Jan 16, 2022
    Messages:
    342
    do you not see the huge spots of darkness

    upload_2022-8-4_16-55-52.png
     
  13. zachariah.74

    zachariah.74
    Expand Collapse

    Joined:
    Apr 10, 2022
    Messages:
    159
    Isn't that part of the wheel design?...
     
  14. Softshell

    Softshell
    Expand Collapse

    Joined:
    Jan 30, 2022
    Messages:
    203
    like isnt that part of the things design
     
  15. Softshell

    Softshell
    Expand Collapse

    Joined:
    Jan 30, 2022
    Messages:
    203
    The replacement wheel is fs broken but idk about the normal
     
  16. Sumguy

    Sumguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jan 31, 2022
    Messages:
    13
    Is it possible to add wheel skirts?
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice